Laatste week!:D - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Maaike Metsje Visser - WaarBenJij.nu Laatste week!:D - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Maaike Metsje Visser - WaarBenJij.nu

Laatste week!:D

Door: Maaike Metsje

Blijf op de hoogte en volg Maaike Metsje

04 Juni 2008 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Zaterdag kom ik helaas alweer terug:P en morgen moet ik voor het laatst stagelopen in London/ New Barnet.
Vrijdag ga ik nog wat leuke dingen doen met Jaline en mijn gastgezin.
Mijn vlucht is om 6u UK tijd en dan kom ik op Nederlandse bodem aan om 8 uur 's avonds.
Ik heb er al zin om jullie te zien en weer te gaan sporten wat ik alle 3 (familie en vrienden) erg gemist heb.

Tot gauw!

Groetjes van: Maaike Metsje

Maaike Metsje

Ik ga naar het plaatsje, Sigulda, dat ligt ongeveer een uur van Riga. Ik ga daar werken in een dagcentrum met kinderen met een beperking. Mijn taken daar zij uitlopend. Ik ga mee helpen met een creatieve activiteiten, moet presenaties geven over typisch Nederlandse dingen, helpen met gymnastiek, in de zomer meehelpen met het organiseren van zomerkampen, meehelpen zoeken naar sponsers etc.

Actief sinds 16 Feb. 2008