Vrijwilligerswerk doen in Letland - Reisverslagen van Maaike Metsje Visser - WaarBenJij.nu Vrijwilligerswerk doen in Letland - Reisverslagen van Maaike Metsje Visser - WaarBenJij.nu

Vrijwilligerswerk doen in Letland

Ik ga naar het plaatsje, Sigulda, dat ligt ongeveer een uur van Riga. Ik ga daar werken in een dagcentrum met kinderen met een beperking. Mijn taken daar zij uitlopend. Ik ga mee helpen met een creatieve activiteiten, moet presenaties geven over typisch Nederlandse dingen, helpen met gymnastiek, in de zomer meehelpen met het organiseren van zomerkampen, meehelpen zoeken naar sponsers etc.

Recente Reisverslagen:

27 Juli 2009

Laatste reisverslag

03 Juli 2009

Blog from the time that I was in London

24 Juni 2009

PaRty in Latvia!!:D

12 Juni 2009

Heeey familie en vrienden en nieuwsgierige Aagjes,

19 Mei 2009

De 2 weken dat heit en mem hier in Letland waren
Maaike Metsje

Ik ga naar het plaatsje, Sigulda, dat ligt ongeveer een uur van Riga. Ik ga daar werken in een dagcentrum met kinderen met een beperking. Mijn taken daar zij uitlopend. Ik ga mee helpen met een creatieve activiteiten, moet presenaties geven over typisch Nederlandse dingen, helpen met gymnastiek, in de zomer meehelpen met het organiseren van zomerkampen, meehelpen zoeken naar sponsers etc.

Actief sinds 16 Feb. 2008
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 32864

Voorgaande reizen:

02 Januari 2009 - 31 Juli 2009

Vrijwilligerswerk doen in Letland

Landen bezocht: