Home Workum, The Netherlands - Reisverslag uit Workum, Nederland van Maaike Metsje Visser - WaarBenJij.nu Home Workum, The Netherlands - Reisverslag uit Workum, Nederland van Maaike Metsje Visser - WaarBenJij.nu

Home Workum, The Netherlands

Door: Maaike Metsje

Blijf op de hoogte en volg Maaike Metsje

08 Juni 2008 | Nederland, Workum

Hey allemaal!

Gister kwam ik om ongeveer kwart over 8 aan. We hadden wat vertraging opgelopen.

Toen Jaline en ik voorbij de douane kwamen en de deuren open gingen stonden onze familie en vrienden op ons te wachten.
Mijn moeder en goeie vriendinnen stonden op mij te wachten.
Wieke was aan het bellen blazen en Minke had de Nederlandse vlag op haar gezicht. Was erg leuk om ze al op Schiphol te zien.

In de auto begon ik me pas echt te realiseren dat mijn 15 weken echt voorbij waren en dat ik echt weer in Nederland was.

Nu vandaag ben ik nog steeds wat onwennig, is allemaal nog wat raar voor mij.
Is op zich niet raar als je bijna voor 4 maanden in London bent geweest en op eens in Workum bent.....

Morgen zal ik op de fiets naar school gaan even 15km fietsen!
Is hier in Nederland toch mooi weer en aangezien ik wel weer wat aan mijn conditie kan gaan doen maak ik daar maar gebruik van.

Groetjes,

Maaike Metsje

Ps: Begin July kom ik gelukkig weer eventjes terug naar London!:D Voor een bootjefeestje van mijn stageplek .....door de Thames

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maaike Metsje

Ik ga naar het plaatsje, Sigulda, dat ligt ongeveer een uur van Riga. Ik ga daar werken in een dagcentrum met kinderen met een beperking. Mijn taken daar zij uitlopend. Ik ga mee helpen met een creatieve activiteiten, moet presenaties geven over typisch Nederlandse dingen, helpen met gymnastiek, in de zomer meehelpen met het organiseren van zomerkampen, meehelpen zoeken naar sponsers etc.

Actief sinds 16 Feb. 2008
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 32910

Voorgaande reizen:

02 Januari 2009 - 31 Juli 2009

Vrijwilligerswerk doen in Letland

Landen bezocht: